Помощен център

Нашият екип винаги е на разположение да съдейства.

Ако имаш каквито и да е въпроси за ползване на Лексо като клиент или като предлагащ услуги — не се колебай и се свържи с нас на support @ lexo.bg.

Въпроси:

Таксата на Лексо е 15% от цената на услугата ти. Удържаме тази такса, след като клиентът е заплатил и преди да преведем парите към твоята сметка. С тази сума ние покриваме транзакционните си разходи по сделката и поддържаме платформата. С теб сме един екип! Гледай на нас като на твоя маркетинг и административен отдел: ние се грижим да рекламираме и да продаваме услугите, за да може ти да се фокусираш върху таланта си.

По твоя банкова сметка или ПейПал акаунт.

В срок от 5 дни, след като клиент е потвърдил, че услугата е изпълнена. Не се притеснявай от злоупотреби на клиенти – няма да допуснем да не получиш справедлива компенсация за труда ти. Твоите интереса са много важни за нас и ние ще ги браним.

Това е твой ангажимент. Ти издаваш фактура (или друг документ) на клиента за цялата сума по сделката в Лексо, а ние фактурираме на теб за нашата комисионна.

Предимно фриланс професионалисти и дигитални агенции. Но и всяко лице без значение дали е фирма, или не. Имаш ли знание или умение, които можеш да предоставиш като услуга, то значи имаш възможност да публикуваш услуга на Лексо и да печелиш.

Може да публикуваш до 10 броя различни услуги. Към всяка услуга може да добавяш и екстри, за които се заплаща допълнително.

Онлайн договорът между вас се разваля и ние връщаме парите на клиента без да удържаме такса от услугата ти.

Клиентът има срок да потвърди и, ако в този срок не го направи, ние автоматично ще счетем, че услугата е изпълнена и ще освободим парите към теб.

Създали сме специален онлайн център за решаване на спорове. Ако и чрез него не можете да се разберете, наш екип ще се намеси, ще събере доказателства и ще реши спора така, че всички да са щастливи.

Имаш други въпроси?

Обади се на 0887 223 153 или ни пиши на support @ lexo.bg